Tror inte att jag har haft en "bra hårdag" i hela mitt liv...

**GÄSP**

Lång dag var de..! Men mysig..!
Hann en sväng på stan innan vi hämtade Fredriks bror...
Hittade en skjorta på REA:n på H&M som jag har kollat på länge, men 349 kronor har känts dyrt, men jag slog till för hela femtio kronor..!
Hehe... De är rätt kurs..!
;P
Hittade även en super fin vårjacka för 400, men den avvaktar jag med...
Skickade ett sms åt mamma, hon brukar oftast säga nå förnuftigt så man inte kommer hem med den, men hon skrev bara köp så skulle jag få pengar för den sen...
Neh, de gick jag inte med på... Den fick hänga kvar... Ska kolla på de man har hemma innan...
Sen är man juh vuxen, räcker juh med att hon smugglar ner gardiner åt en..!
Men de lutar nog att JAG köper den lite senare..!
;D
Efter stan for vi som sagt och hämtade broder-tuck och drog en loppis sväng...
Dock fick Fredrik med sig en tavla, orka bry sig, han var då nöjd..!
:P
Sen bar de iväg och hämta upp svärmor sen Maxi...
Hittade en jätte fin röd spade, liten och läcker, men Fredrik gick inte med på den...
Man behöver juh inte veta att de är en barnspade..!
Den skulle funka perfa till balkongen och sen får den plats i städgarderoben...
Men jag får nöja mig med sopskyffeln tills Fredrik hittar en som duger...
Att de ska vara så noga..?
Karlar..!

Snabbt hem och packa, sen bar de iväg till Baggård, som vanligt glömde vi 90%...
Men som tur är så finns de juh iallafall lite mat i frysen, nå hittar man..!
:P

Lite hemlängtan har man...
Sängen är hård och liten här, sen känns de som om man har mer att göra i Nordmaling, men de verkar som Fredrik vill vara här...
Vill inte sitta själv en hel helg...
Köpte hårfärg då vi var in i onsdags... Han håller dem i gissla... Färgar på söndag eller imorgonkväll...
Då kan jag juh inte få för mig att fara härifrån...
Så vi ska ha en hårdag..
Jag ska klippa hans och han ska hjälpa mig att färga mitt...
Hoppas att de blir bra...
Vet inte vad jag ska säga om min "riktiga" hårfärg, eller den hårfärg jag har nu...
Känns lite urtvättad och lite konstig...
Sen är de kul med en liiiiten förändring, kommer inte skillja så mycket...
Tror att jag köpte expresso...
Mitt hår är så konstigt, även fast de är permanent, så funkar de som tio tvättars...
De får bli som de blir...
Tror inte att jag har haft en "bra hårdag" i hela mitt liv...
Hahaha..!
Mitt hår kan nog beskrivas som en kvast...

Nu sitter karlarna och pratar igenom allt mellan himmel och jord...
Man kan juh bara undra hur de skulle gå om de skulle vara politiker...
Kommer nog bli massa lagändringar..!
Hahahaha..!

Hmm... Funderar på att börja bege mig mot sängen, om man nu kan kalla den plankan för säng...
Önska mig lycka till!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0