Emma "den lurade" Eriksson

Vilken natt, nästan ett äventyr, har legat och hört på Fredrik snarka..!
När jag väl trodde att klockan var så mycket att man kunde stiga upp så var den bara 05.45..!
Ååå, så de ar bara att traska isäng igen..!

Emma har blivit lurad..!
Bjöd på en bunt papper igår, då jag hade hett maxbudet på 160Kr så hittade jag dem till ett fast pris på 159Kr..!
Imorse blev jag glad då de är nån mupp som hade bjudit över mig, så fort gick jag in och klickade på den med fasta priset..!
Eftersom de är ett företag som her ut annonserna så letade jag på deras sida innan om en adress, men hittade ingen, så de gjorde klickandet mycke bättre..!
MEN!
Då jag tryckte kom de direkt upp en text om hur man ska gå tillväga och läääängst ner så fanns den..!
Den j*vla adressen!
När jag pluttar in på den så ser jag att de finns samma j*vla papper för 30 kronor mindre!
Och papper som jag har förlorat på för MYCKET mindre än vad jag hade hett som högsta bud..!
Så, nu håller jag tummarna att jag förlorar de kvarvarande och efter de så är de inge mera Tradera för min del..!
Får hålla mig till den sidan..!
Samma fraktkostnad och MYCKET billigare..!
Jag ska dualltid lyckas med nå..!
Aja..!
Gjort är gjort kommer aldirg tillbaka..!
Men är nog inte de ända som är "lurade", stackarn är uppe i 160 och de är två timmar kvar..!
Undrar hur hon/han kommer att känna sig då hon ser adressen..

Neh, ska nog lugna ner mig med köpandet och börja  med skräpandet...
Står still för att man väntar på limmet som jag vann..!
De gjorde jag då bra på..! 
I stan kostar de 84 och jag betalade 63 med frakt..!
Så ska de vara och inte åt de andra hållet, men med de pluset så ligger jag ändå minus 9..!
Hahahahaha..!
Neh, fröstänga och glömma bort..!
Me like!

Dagen..?
Ja, vad ska dagen bjuda på..?
Fredrik for till Baggård, ville kolla till nån och sen pilla på...
Så jag har hundarna alldelens för mig själv..!
Så dagen..?
Ja, vad ska dagen bjuda på..?
Ser soligt ut, undrar om de är kallt..?
Kanske blir en prommenix...
Får se om hundarna följer en, annars brukar de tycka att de är alldelens för kallt, så svängen blir kortare än planerat...

Rackarns Tradera..!
Har varken förträngt eller glömt bort..!
Ååå!
Skulle inte förvåna mig att jag vinner resterande..!
Jag skulle aldrig ha gått in på hemsidan, de man inte vet mår man inte dåligt av, men de var juh tur att de inte var så himla stor summa över..
Om jag inte hade hittat köp nu så skulle jag nog ha budat upp till 201 + 45 i frakt..!
Hahahaha!
Men men... Ska väl inte erkänna att de var de jag höll på att göra igår, men jag hann inte trycka så var auktionen över..!
Hehe..!

Neh, inge mer tradera...
Okej då.. Har ju två auktioner jag måste kolla om jag har vunnit, men sen, inge mera tradera..!

FREDRIK - BYT LÖSEN!!!!
NUUUU!

Neh, man ska väl börja pjöller på..!

// Emma "den lurade" Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0