Men ska jag vara så dum??

Ååå, väd sängen känns skööööön just nu..!
Men men, ska man upp så ska man upp..!
Rackarns nog!

Idag är de en Umeå-tripp... Ska hämta en eller två filurer, vet inte så noga...
Men stan ska vi då på.!
:P
Hoppas på nå fynd..!

Är MYCKET nöjd med gardinera i köket, fick juh upp dem samma kväll som jag fick dem, dock skulle jag vilja ha nå på stången och vill gärna ha förslag på vad...
Eller ska man de?
Hade julstjärnor till jul och de kanske bara ser tomt ut för att de har blivit en vana...
Ska kanske vänta ett tag...
Ni ser.. Min hjärna funkar inte så här tidigt på morgonen..!
;D

Som vanligt fick Fredrik vittring på bröd, hann inte gömma, så han gick och var glad hela dagen..!
Lilla muppen..!
Så man får höra med jämna mellanrum att de är bakat för att ätas, funderar starkt på att ge bort till mamma bara för att vara jävlig..!
;D
Men ska jag vara så dum??

Nu ska man snart göra sig klar... Fredrik kanske ska plinga och fråga om vi verkligen skulle hämta dem innan man  far, de skulle väl vara bra..
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0