Nu sitter man här och funderar på om man har gjort rätt...

Jah, allt annat än sömn fick man inatt...
Fredrik har fått en grej till sängen som gör att den kan höja och sänka huvudändan...
De är väl bra, men jag tror att den ska ligga under en skummadrass och inte en tunn bäddmadrass...
Fredrik brann av då jag kommenterade det, igentligen ska han ligga där då den är plan, men men...
Jag försökte på fotändan...
Kom oss isäng ganska sent inatt...
Jag gav upp på efter några timmar... Somnade bara kortade stunder...
När jag kom till vardags rummet var klockan 5...
Satt en läng stund och såg Fredrik puttra på i sömnen innan jag bestämde mig...
Jag for hem... Tog hundarna och brummade iväg...
Lämnade en lapp...
Visste att Fredrik aldrig skulle med, inte då de var hemma där nere, så de var inte lönt att väcka och fråga...
Tog sin tid innan man fick ut hundarna, de var trötta, go gummorna...

Nu sitter man och funderar om man har gjort rätt...
Har inte hört nå från Fredrik...
Men men, han har nog fullt upp, så han har nog inte märkt att vi är borta...
Eller så tycker han väl att de är skönt... Slippa ragatan...
Jag kan då inte ringa och störa...

Jah, vad ska dagen bjuda på för min del då?
Funderar på att baka och sen ta en längre promenix...
Ikvälll ska man bädda ner sig i soffan och se på melodofestivalen...

Var nästan sugen på att fara dit och se, men de får bli nått annat år..!

Om man ska börja baka så de blir klart någongång...
Ska bara kolla så att man har allt innan man sätter igång..
Tror att jag stoppade ner jäst imorse, men kan gott väl ha glömt...
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0