Mumma..!

Mycket härlig dag..!
ÄNTLIGEN fick kjolen komma hem med mej, den jag har sett på i över ett år, halva priset...
Dock dyr ändå..!
300 kronor, men bättre än 600, man ska inte vara dum..!
Hehe..!
Sen blev de en väska... Inte den jag har kollat på på Åhlens (500 för en väska, vet i rackarns om jag vill betala...), hittade en för halva rea-priset på Accent.....
124.50, nästan så att man kan köpa två..!
Hehe..!
De var till och med Fredrik som "tvingade" på mig den..!
Inte illa..!
:D
Sen vart de tre par trosor och hårsnuddar för halva reapriset på Kaphal..!
Mumma..!
Alltid kul..!
:P

Hann förbi RUSTA och hittade en rosa orkide som, även den, fick följa med hem...
I kassan fanns de choklad-kalendrar för 1 krona, tänkte vilket rat köper sådan, men de visade sig när jag kom hem att mitt rat köpte sådant..
Hade köpt en till mig och en till sig själv... Han är nästan för söt..!
;)

Sen vart de Expo, hittade gardiner, iallafall till rummet...
Svart med vita hjärtan och sen helvita...
De får duga... 49 kronor st..?
Då kan man juh byta om man vill..!
Hehe...
Får iallafall bort julen helt här inne.... Får se om man tar tag i de ikväll...


Sen vart de inte så mycket mera...
Hälsade på svärmor, sen bara de iväg hemmåt..!
Lång dag har de varit, men de har varit j*vligt mysigt...
Förutom Fredriks bilkörning... Backade in i en liten järnsak, gick bra, men onödigt...
Aja, huvudsaken bilen rullar..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag se om jag ger mig på gardinerna eller om man tar tag i paket inslagning...
Har ioförsig torsdag på mig att slå in, men de är skönt att få de bortgjort....

Neh, nu ska man mys-pysa..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0