Fy bubblan!

Nästan  uppe med tuppen... Eller hur?
:P

Dagen har bjudit på en konstig sömn...
Haft två mördrömmar..! Huvva... Första kom de in en man på Tobias som skulle strypa mig, men jag tog de inte så allvarlig tills han verkligen tog taget, jag sprang och sprang....
Var dum nog att tro att om man gick in till en boende att han skulle sluta, men icket, vaknade av att han tog sitt stryptag...
Huvva..!
Andra vill jag inte gå in på... Den var för äcklig och skedde här...
Fy bubblan...
Som tur är så slipper man sova inatt..!
Hahahahaha..!
De var faktiskt första mardrömmarna på länge och sen var de första mardrömmarna man har drömt på dagen...
Okej då, om man inte räknar med att man hade lagat dålig mat..!
Hehe..!

Jah, en ynka natt kvar, tio ynka timmar...
Sen är de städhinken som väntar, de och tvätten, känns nästan som om man skulle hellre vilja jobba en extra natt..!
Hehe..!
Men men, de går fort då man väl har börjat..!
:D

Nu ska man plutta på innan man ska laga mat...
Undrar vad man ska hitta på för gott...

Ha en skön dag..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0