Jah, men men..!

Jag har sovit riktigt bra...
Dock väktes man av mobilen hela 3 minuter tidigare..!
Först var de Fredrik sen var de en kompis, var inte så mycket till hjälp, hur mycket OB har man då man jobbar natt...
De varijerar juh från kummun till kummun och sen om de är privat...
Jah, men men..!

Nu ska man börja med maten... Kycklings varma mackor och sallad...
Mumma..!

Imorgon funderar jag på att lägga mig i Baggård...
Han ska juh liks ha bilen...
Sen steg juh elpriset idag, upp till 10 kr / Kw timme, så då spar man..!
Hahahahahaha..!
Nje, inte riktigt så orolig, men man måste juh skriva nångång så att de märks att man har sett nyheterna...
Varje gång man jobbar så får man veta vad som sker i världen och de duger gott för mig..!
:P

Neh, nu är hungern för stor!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0