Jah, vi ser väl vad som lockar...

Snart är halva natten avklarad... Vad ska man säga... De går väldigt fort..!
Tur de ioförsig... Man somnar då inte..!
Hahaha..!

Kallt är de ute, senast jag kollade så var de -25.1, tänk om de kunde ha varit plusgrader istället...
Men men, får drömma om de idag..!
Hehe..!

Då har man lämnat karl i Baggård, så där hemma väntar bara dammråttorna, men ska troligtvis hämta honom på lördag..
Som vanligt ska han göra ett försök på bilen... Han hade fortfarande fullt upp igår, tror inte att de blir av på lördag heller, men man får då umgås med Fredrik och de tackar man juh inte nej till!
Har faktiskt börjat vänja mig med att sova alldelens ensam, tragiskt nog, men de är fortfarande jobbigt att inte träffa honom på ett par dagar...
Om man då kunde ha hundarna, så var man juh inte helt ensam, men icket...
Aja, de är juh bara (förhoppningsvis) fem timmar per dag, sen ska man juh och jobba...
Jaja, man får ta de som de är, förstår juh honom att de är inte så kul att sitta tyst medans jag ska sova..!
Hehe..!

3 och en halv natt kvar, ingen mat inatt, så jag har bakat bullar...
Natten som kommer ska man göra nått med kassler, jag och fantasi i matlagning går inte riktigt ihop, men hoppas på att kvällen har nå förslag..!

Mmm... Fy den 8:de januari... Huvva... Kan de inte vara mars eller april?
Aja, tiden går fort.. Snart är de jul igen...
Men innan dess måste man juh ha köpt klapparna på GeKås..!
Hahahahahahaha!
Satt och pratade om vårat tripp idag... Ska vi rikta in oss på tre, fyra eller fem nätter??
Jah, vi ser väl vad som lockar...

Neh, nu ska jag avverka lite terapiarbete..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0