Så de så!

Då är denna dag snart slut...
Vårat firande fortsatte för att vi inte riktigt överens om de var den fjärde eller femte vi blev ihop...
Men men, huvudsaken vi blev ihop..!
Hehe..!
Han bjöd på middag, pizza, dock fick vi en annan än vad vi beställde, men tur nog så var de en dyr pizza som man aldrig vågar pröva..!
Hehe..
Stackars de som fick våran..!
Hahahahaha..!

Medans Fredrik var på möte så blötte jag ner badrummet..!
Hundarna är nu vita och fluffiga, hur många dagar de nu håller, men man njuter så länge de varar..!
Hahahaha...
Ronja har gegg i örat igen, men de sa juh att de brukar ske då de är kallt och blåsigt...
Men har juh kvar droppar, så man druttar in dem...
Annars har man inte gjort så mycket...
Är ett dagsarbete att kamma och dona på med dem...

Nu ser man på nå intressant på femman, en transexuell som håller på göra sig helt till kvinna, mycket intressant..!
Huvva... Tänk att känna sig som man är född i fel kropp..?
Tur att de finns operationer, för dem...


Jah, imorgon är de ett nytt försök att å bilen lagad...
Håller mina tummar..!
Men man kan inte göra så mycket, har kommit på knepet för att få den att rulla, t.o.m JAG som kom på de..!
Hahahahahha!
Så de så!
Så får se vad man ska hitta på...
Har nog vovvarna, så de blir inge spring på affärer, men en promenix lär de väl bli...

Neh, nu ska jag se de sista..
Hon ser så lycklig ut!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0