Skönt de..!

Man har sovit som en bäbis!
Dock vaknade man sina stunder, men höll mig i sängen till tre, så duktig har man väl varit?
Hehe..!

Jah, då sitter man här och myser med sig själv framför TV:n...
Hahahaha, kan tolkas på olika sätt... Men har bara bäddat ner mig...
:D

Idag är de bara väntan på jobb som gäller..!
Ska ta de MYCKET lungt..
Är hes och snorig, men de är bara "efterskall", inge feber eller liknande...
Skönt de..!
;P

Sitter och funderar på vad man ska laga för mat...
Tråkigt att laga till en själv...
Så de blir nog varma mackor och sallad... Har nån kyckling över sen igår som man kan skiva upp och lägga på..
Mumma..!
:P

Neh..!
Ska tända lampan, så man inte ligger i mörker, var (tro det eller ej) ljust då jag vaknade...
Såg till och med solen då jag tvär vaknade idag, så ni måste ha haft en fin dag iallafall...
Men -20 kan man juh slippa, men huvudsaken de inte snöar, så är då jag glad...
:D

Så!
Önskar er en trevlig dag!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0