Tydligen har Fredrik fått en kändis i familjen...

Huvva..!
Morr..!
Hade kommit hem och ätit och skulle sätta sig ner vid datorn, men fick inte igång internet..!
:(
Jaja... Fredrik skulle liks hit imorgon, så vi for ikväll imorgon...
Hit = Baggård

Skit mysig dag har man haft... blev inte så mycket på IKEA, bara prisenter och vad ska jag inte säga..!
De finns filurer som läser...
;)
Så två presenter är avklarade, gött gött, så nu ska man bara slå in dem...
Annars blev de inte så mycket...
Hittade örhängen inne på Birsta city, sen vart de nå små tjaffs...
Hittade inga panelgardiner...
:(
Får gräva i kistan hära imorgon...
Måsta komma ihåg att ta med mig Lisas present till lägenheten, så den hinner bli inslagen, går juh av på torsdag och hon fyller år på fredag... Tror jag...
Den 22 är de då..!

Mycket härlig dag...
Dock kunde man ha sluppit att laga middag...
Men karl ville ha de så de var bara att ställa sig där..!
Han har gått och blivit bortskämd på den fronten... De ska man nog ändra på... Jag ska nog få honom framför spisen med..!

Huvva...
Man ska inte se nyheterna, de man inte vet mår man inte dåligt av, dessa skalv..!
Fy fy fy fy, tur att man bor i Sverige...

Nu ska man nog bara slappa... Får se om man tingar sängen eller om bägge bäddar ner sig i soffan...
Vi har juh bara en 90`s här...
Tänk om man kunde ha min soffa här, den kan man ligga mysigare på, nu måste man ligga huvud mot huvud..

Neh, ska kolla på en film... Tydligen har Fredrik fått en kändis i familjen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0