VILL INTE!

Huvva huvva huvva..!
Är dagen redan kommen???
Vill inte..!
:(
Aja, en timma... Får intala mig att de bara är en timma..!
Hatar att gå till tandläkaren...
Just nu då de inte har blivit nå bättre, är juh förkyld och då andas jag juh genom munnen då jag sover, men de hoppas jag att han förstår...
Aja...
Ska snart trippa iväg och borsta tänderna och sen hoppa in i duschen..!
Skööönt..!
Sen blir de väl att äta någe och sen borsta gaddarna igen..
Hehe..!

Hmm.. Vad annars sker idag?
Blir stan innan, har juh tid 15.00, efter blir de att fara och handla...
Inte för att man vet av nå som ska inhandlas, men nått kommer alltid med hem...
:P

Neh, om man ska ta sig i kragen och starta dagen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0