Allt ska komma i tre...

Ny dag, nya tag!

På morgon sidan har man tagit sig till Baggård och klippt resterande av gräsmattan...
Tur nog så var de inte så himla mycket, men de räckte gott och väl till att vara brems-mat..!
Huvva va de var hungriga!
Vars kommer de ifårn?!
Kort och gott IRRETERANDE!

Jah..!
Huvva..!
Man har mycket på våra tallrikar nu...
Hoppas att de löser sig..!
Man tycker juh att de kunde räcka med Marias bortgång, men nej..!
Allt ska komma i tre...
Och nu har de hänt tre...
Skulle inte förvåna mig att "gud" kommer att vara generös och ge oss x nio..!
Tur man har mamma man kan ringa och agera sig för!
Man blir bara less...
Men de får man vara med... Eller?

Men men...
Dagen vet jag inte hur den blir..
Fredrik ville ha med mig hit, fråga mig inte varför, han skulle ta sig en tur runt om deras marker...
Så här sitter man med vovvarna...
Men jag har iallafall min bok... De är inte fy skam...
Synt att man har samlat på sig så mycket scrap-saker...
Annars kunde man juh ha släpat med dem hit..!
Neeeeh..!
Alltid hittar man nå att dona på med..!
Alltid kul med lite omväxligt...
Här har man juh E! !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0