Jätte go och fin!

Jah, marknaden hann man med även denna dag..!
Köpte inget, fanns inget som lockade, men mysigt var de..
Började med att gå till campingen för att ta loppisen där, Fredrik var sugen, men han hittade inget...
Sen var de dags att tränga sig bland folksamlingarna...
Hundarna lämnade man hemma, de var liks så slut efter promenaden, så de hade de bra...
De fick lyssna på lite radio...
;P

När vi hade gått klart så hade jag tänkt att stanna i lägenheten, men Fredrik tänkte annat och här sitter man...
Bjöd filuren där nere på lite fika, men de kom han då inte ihåg då han spöade mig i kubb...
Att jag sög så mycket?!
Man skämdes så mycket så man blev publik, lika trevligt var de ändå..!
Hehe..!

På pakeringen utanför lägenheten så stötte vi på en jätte fin kisse, den kom fram och hälsade på hundarna, strök sig på oss och ville åka med i bilen..!
De var en siames!
Såååååå sugen jag var på att stoppa den i väskan..!
En så liiiiiiiten och söt sak som promenerade efter oss...
Fick lov att fråga grannen om de visste vems de var...
Den kan juh ha smitit, men hon sa att den hade varit i hennes badrum tills hon hade frågat en annan granne som sa att de tydligen var en ute katt...
Tror inte riktigt de, men vad kan man göra..?
Ser jag den en gång till så stoppar jag den i väskan och smyger iväg med den..!
;P
Jätte fin och go!

Idag ska Fredrik fixa mat...
De ska äta palt medans jag tar skinkpaj som vi köpte här om dagen...
Mmmmm..!
Nog kommer man smaka en bit palt med..!

Neh..
Ska kolla om de finns nå att göra...
Jag som var såååå sugen på att scrapa, men man kan juh inte dra med sig allt...
Och om man tog med en del så vet jag att jag kommer att sakna nå...
Men men...

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

glöm inte getterna å vattnet, de va nästan roligt.. ha iaf bild bevis på de med.. :P



kommer ni på kalaset den 5:e?? ha ju hittat present till Leon nu, hittade även presentpapper på konsum men jag tvekade. Ska fråga mamma om sånt först kanske, hon vill nog bli av med de... :P

2010-07-25 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0