Kollaget:

Så här ser den ut:



Rubriken är "LISA och Ronja" (stämplat)...
Sen ser ni att de står "Baggård" och "2009" även de stämplat, likså krumsidullen...
Duttade med först rosa och sen lavender stämpeldyna runt kanterna på cirkeln, för att få papperet att se liiiiiite äldre ut.
Gjorde även samma sak på bakgrundspapperet, fast inte i samma utstäckning, använde mig i de fallet bara av lavender.



Som vanligt har jag duttat glitter på blommorna, baby rosa (tror jag att de var), och sen har jag limmat fast rosa kristaller runt cirkeln.
(Här ser man att de är duttat med stämpeldynorna)
Tog dubbla band...

Nu är stora frågan...
Skulle vilja ha nå här:



Men jag vet inte vad...
Visst ser de tomt ut?
Eller??

Skulle vilja göra en journal, men jag är så kass på att texta och de blir alldelens för svårt om man ska stämpla långa meningar...
Så de är nog uteslutet!
Rackarns att man inte hade tillgång till skrivare!
Då kunde man juh skriva in journalen där för att senare klippa och klistra in de på nått sätt..!
Men men..!
Får se vad man gör...
Blir GALEN!

Skulle vilja ha en sådan:



Men då kostar den 29 och de blir jag liiiiite för snål för...
Man kanske ska försöka dutta ihop en egen..?
Kan inte vara allt för svårt..!
Jag är bra på att kopiera..!
Hahahahaha..!

Hmm...
Återstår att se..
Kom gärna med förslag, jag sitter då fast..!

HJÄLP!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0