Men ändå..!

Första semesterdagen och man sover till halv ett?!
Dock kom jag mig inte isäng förrän runt fyra...
Men ändå..!

Igår hade man en härlig dag!
Ö&B, stan, bio och maxi...
Blev mat på Donken...
På nå konstigt vis fick jag två glas..?
Man får juh ett glas per plusmeny... Han kollade på mig blinkade och skrattade och la ett till på brickan...
Jahapp... Då kunde man juh inte påpeka att han glömde dippen..

Filmen var Knight and day och jag måste säga att den var MYCKET bra!
Rekomenderas att ses!
Men vad Tom och Cameron har börjat se gammal ut...
Huvva vad tiden går..!

Neh..!
Nu ska man kolla om man ska tvär ringa syrran och sen gå ut och dona på med ved...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0