Nu har man räknat..!

Nu har karln funnit sin väg hem...
Jobbigt då han är butter, men in i duschen så kommer han nog på andra tankar..!
Mucka inte med mig då man har PMS!
Jag är ganska bitsk, så de så!

Har inte gjort så mycket på eftermiddan...
Funderade på en kaka till men drog mig till sängs för en stunds bokläsning...
Somnade som vanligt..!
Vad är detta!?
Och som alltid ringde pappa..!
Man får skämmas!

Jag är en filur som sällan handlar med småpengar..!
Nu har man räknat!
2604 hela kronor!?
Och man har inte sparat länge...
Men nu ska de växlas in och spenderas på GeKås..!
Okej då... Betala ränkningarna med, men jag får ändå 2600 kronor mer att spendera där..!
Hehe..!
Vill fara!
Anna! Spara lite åt mig!!!!
Veckorna far fort som rackarns och snart sitter man i bilen med härliga tycksår..!
Hehehehe..!

Neh, nu ska jag kolla olm man ska laga nån mat åt karln...

Måste juh tillägga att kakorna blev godkända!!!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0