Ovanligt va?

Nu är annonsen i tidningen...
De står där svartt på vitt, men jag har fortfarande inte fattat de..?

Dagen...
Jah...
Livet rullar på även om man vill trycka på paus... Tragiskt nog...
Idag ska vi till Umeå...
Ovanligt va?
Vi passa de på att köpa biljetter till trollkarlens lärling då vi liks var inne igår...
Den har premiär idag...
Har inte vågat bygga upp några förvänningar, men jag hoppas iiiiiderligt att den är bra!
Annars är de väl de vanliga..
Stan och kanske Maxi...
Nu har man dock varit på stan så ofta att man är lite smått less på stället, men de är mysigt att vara med Fredrik och de skulle jag INTE vilja slippa...

Neh, in i duschen, diska och sen kanske man tar sig en prommenad...
Om de inte regnar...
De kan juh hända att jag smälter...
Måste verkligen skaffa mig en regnjacka..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0