SISTA NÄTTERNA INNAN SEMESTERN!

Inge sömn inatt som man kan skryta om..!
Tur att man fick sova sin timma där på kvällsidan iallafall..!
Gott nog så jobbar man inatt, så man slipper sova..!
Skööönt..!

Hann bara vakna till igår kväll så kom gubben hem med en hemlig låda..!
Jag traskade med hundarna medans han pysslade på och sen blev de JORDGUBBAR och vaniljvisp (hade inte grädde hemma) på balkongen!
MYCKET mysigt..!
Såg solnedgången, dock var granhuset ivägen, men vi använde fantasin..!
Att jordgubbarna har blivit så stora?
Riktigt Mmmmm!
Tydligen har Maria under årens gång sorterat bort de sura gubbarna, kvar blev de alldelens PERFEKTA!
Inge socker på dem!
Mmmmm!
Får se om man nallar i helgen...
Blir troligtvis att man utgår därifrån, då har Fredrik bilen om han måste göra några ärenden...

De märks att de bara finns en bil i Baggård nu..
Annars har han juh haft Marias Saab att låna...
Får se om jag slår till på en liten smidig sak, ska bara hitta den rätta, ska vara kärlek vid första ögonkastet..
Sen ska Fredrik godkänna så att de inte blir nå rat..!
Hehehe...

Steg upp vid tio tiden, sen la man sig och läste..
Har ca 100 sidor kvar nu...
Den är så bra så JAG VILL INTE läsa ut den...
Så man läser några sidor, gör nå annat och sen läser man några till...
Gårdagen blev de massvis med sidor..
:(
Men men.. Har juh tre böcker till som väntar på att öppnas...

Fredrik har smygit till Baggård, eller han for 1 min innan jag började röra på mig...
Många telefonsamtal som ska ringas, skulle inte vilja byta med honom...
Igår pratade han om att han skulle håmta mig vid ett-två tiden...
Så man ska vl hoppa in i duschen och packa iordning vad man ska ha med sig...

SISTA NÄTTERNA INNAN SEMESTERN!
Huvva!
VILL INTE!
Lika bra att jobba med jämna mellanrum..!
Nån som vill byta??

Åååå! Har suttit och klurat och klurat på mitt senaste kollage..!
De är nå som fattas!
Jag kan inte sätta fingret på de..!
Kanske ska lägga ut de så får ni komma med förslag..?
Har en idé men de är jag liiiiiiite för snål för...
Ni ska få se...
Ska bara bli av med sockerdrickan i foten..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0