BORT med SKITEN!

Fråga mig inte varför...
Googlade "självmord" (googlade annat med) och gick in på första länken...

Hur f*n kan man ha en sådan sida?!
Sitter och förklarar hur man ska gå till väga och vad man ska tänka på...
Finns de inge bättre att lägga sin tid på?!
Fanns en rätt så ingående checklista på vad man ska tänka på...
Sjukt!

"Guiden är skriven för den som funderar på självmord men inte vet hur dom ska gå tillväga. Jag kan inte garantera att informationen är absolut korrekt, men jag hoppas att den kan fungera som en vägledning på vägen till det perfekta självmordet och mindre lidande för dig som planerar att ta ditt liv eller för vem som helst som kommer att läsa den..."
Idioter, säger jag bara..!

"KOM IHÅG: SKADA INTE ANDRA! Se till att inte skada andra människor än dig själv genom att alltid välja en exitmetod som har lägst chans att drabba någon annan levande varelse. Om valet står mellan två exitmetoder, välj alltid den med minst risk att fysiskt drabba utomstående och oskyldiga förbipasserare och medmänniskor. Du vill inte att dina anhöriga ska behöva genomgå mer skuldkänslor än de behöver. Att känslomässigt skada eller chocka någon som tvingas se din döda kropp eller oavsiktligt dras in med i ditt självmord, som t.ex. att tvinga en tågloksförare att uppleva när han/hon kör över dig, är godtagbart, men etiskt tveksamt."
Va?!
Jah..! IDIOTER!
Sök vård!!!
Hur kan man skriva så?!
Allt är "godtagbart" bara man inte skadar någon annan fysiskt...
S J U K T ! ! !

Tydligen så kan man ta sitt liv med hjälp av tandkräm...
"Så en dödlig dos tandkräm borde ligga på mellan en halv och två tredjedelar av en full tub."
Blir till att dra ner på den för min del med andra ord...

Fattar INGET?!
Vad är de för idioter som finner detta rogivande?
Vem i sitt rätta tillstånd har en sådan sida?!
Verkar då inte som om han har genomfört de själv, men kan då predika de...

Finns en "Top 15" "... för dem som inte har tid eller lust att läsa igenom hela manualen."
På plats nr. 10 ligger engångsgrillen/kolgrillen..?
Jah..?
Vet inte vad jag ska säga...

Av de jag orkade läsa var de bara positiva saker man fick ut med att ta sitt liv, stog inget om baksidan av de hela...
Jag fattar inte att de får finnas..!

BORT med SKITEN!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0