Vilket finger har MINST betydelse?

Nu har man gått får att vara arbetsmyra till att bli semester firande..!
Inte illa...

Nå..?
Hur ska man fira?
Kom just från lägenheten, gröpte ur garderoben, visste inte vad jag var sugen på att ha på mig idag...
Sen vart de att fara hit...
Hade inget att tvätta och då orkade jag inte dammsuga...
Jag har juh SEMESTER!
; P

Blir Umeå idag iallafall...
Får se om de blir bio...
Skulle vara mysigt...

Imorgon är de veden som väntar för min del...
Har lovat att ta mig an den och vad gör man inte för kärleken..?
Skulle inte förvåna mig att jag blir av med ett eller två fingrar, jag lyckas juh med de mesta...

Nu kommer en konstig tanke...
Vilket finger har MINST betydelse?
Vilken kan man avvara..?
Hmm...
Klurigt..
Jag får återkomma..
När jag tänker på de så använder jag alla nu...
Åh..!
Kan man säga stortån?
Heheheheh..!
Neh, jag behåller nog alla..!

Märker att man kanske är trött ändå...

Fick skjuss idag...
Filutren skulle hem till Umeå och då löste vi de på sådant sätt...
Mysigt värre, Fredrik kom förbi och gav mig en kram innan de blev Baggård för hans del...
Sen är de alltid skönt att slippa köra på morgonen...
Såg en räv... Eller den stog mitt framför bilen och visste inte vars han skulle ta vägen...
Ni kan vara lugna, vi körde INTE på den..!
Lill-räven...

5½ vecka kvar tills man jobbar igen..?
Kan inte tiden gå fortare??
Neh..!
Nu ska jag njuta av en dusch!

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

du kan alltid fråga min granne hur han klarar sig utan tumme... :P

2010-07-19 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0