Visst är mitt liv intressant?!

Dagen har bestått av ved, ved och åter ved...
Okej då..!
Ved, brämsbett, myggbett, rivsår, blåmärken och klämda fingrar...
Är då glad att jag har fingrarna kvar..!
;P
Morgondagen kommer att bestå av detta: VED!
Blöh..!
Om man då märkte att man har varit och pillat i högen, men icket...

Råkade he sönder ett hummelbo, stackarna, kommer en jätte och förstör...
Visste inte att de byggde bo i marken...
Där ser man.. Man lär sig nå nytt...
Men de var hurttiga små rackare, efter en timma så hade de byggt igen hålet...
Kände mig skylldig, okej, jag VAR skylldig till deras värld rastat samman så jag plockade mossa och la runt och sen markerade jag med tre pinnar med snöre så inte nån annan gör samma misstag...
Va och kollade för en stund sen..!
De har legat i, allt var kompakt och fint...
Katterna ligger och vaktar...

Hehehehe... Visst är mitt liv intressant?!
Nja... Men de duger tills vidare...

Fick ett sms av mamma.. Pappa vill tydligen ha med mig till Piteå på lördag...
Sa att jag gärna följde med på torsdag som de var planerat, men de gick inte...
Ååå! Vill inte, är juh marknad..!
Ska juh traska dit och sen hem, traska dit och sen hem, traska dit och sen hem...
Jah ni fattar vinken...
Får se vad han säger...
Hellre söndag...
Men men..!

Tänka middan idag var fläskfile, pommes och bea...
Men ingen av oss var så hungrig, så vi lekte Subway och sparade de goda tills imorgon...

Neh, nu ska jag ge karln en STOR blöt puss!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0