Ont de gör ont men de går...

Åh, har hållit mig i sängen tills nu..!
Har sovit dåligt inatt, ont i magen och vi la oss sent eller som vanligt tidigt..!
Men jag har inte sovit tills nu..!
Vad tar ni mig för?!
Jag har legat och myst med vovvarna och läst bok..!
:D

Nu ska man se om man ska dammsuga, mååååånga Ronja-kloner springer omkring och härjar, som ska samlas in...
Dock så dyker de upprätt så fort igen..!
Men men..!
Sen får man se om man går på djuris..
Är lite sugen på flexikoppel som är nån annan färg än svarta, måste liks ha 2 eftersom vi glömmer dem jämt i baggård...
Hade tänkt mig rosa och blå...
Ljus rosa och ljus blå..!
:D

Neh!
Ska kolla när man orkar sätta igång!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0