:P

Jah, ni kanske har märkt att man inte har skrivit på jobbet...
Men de rackarna har blockat blogg.se, nog tycker jag att de finns värre saker som de kan lägga sin tid på..!
Hahahaha..!

Men men..!
Natten har varit låååååång och mycket spring, så de är skönt att gå av..!
:P

Igår så väktes man av plingningar på dörren...
Tänkte dissa dem som var där, trodde juh att Fredrik hade sin nyckel, så jag försökte somna om och irreterade mig på dem som inte fattade vinken...
Men så hörde jag ett bekant Voff!
Mina älsklingar hade kommit!
:D
Jah, Fredrik fick sin present...
Hade scrappat ihop ett kort och sen hade jag vikt pengarna till skjortor och gjort små slipsar, med äkta slipsknutar..!
Riktigt stolt över att jag inte behövde söka upp en anvisning på hur man knyter, utan fixade alldelens själv..!
:P
Han har fått pengar till en mobil och en jacka...
Svårt att köpa sådant gorm..!

Men vi ska in idag, så får se om han hittar nå...

Har dammsugit (mamma, pappa, Magnus och kanske Lisa ska komma på torsdag, så passar på att städa på onsdag), tvättat och duschat...
Nu sitter man i Baggård, ska snart lägga mig i soffan och kolla om man får hålla i handen på den snarkande saken...

Blir Umeå idag...
Ska vara smart att sätta på skavsårsplåster innan jag traskar upp de ännu mera..!
Man ska inte vara dum...
;)

Neh, nu ska jag inte ta så mycket av eran tid!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0