Uh, säger jag bara..!

SJUKT dålig låt har jag på hjärnan..!
Kanske inte dålig, men blir inte bra då man ska ta ton..!
Hehe..!
Gick från I got a feeling, that tonights gonna be a good night... till Min kärlek, aha, ska brinna, aha...
Uh säger jag bara..!

Nu har jag sett hela melodifestivalen..!
De jag missade i lördags hann jag se imorse och de jag såg i lördags missade jag i morse..!
Mycket passande!
:D
De är duktiga och vet då de ska larma..!
Hahahahaha!
;P

Ska jag erkänna så gillar jag keep on walking med Salem Al Fakir...
Men Anna var bra hon med...
MYCKET söt tjej..!
Kan juh inte säga kvinna med tanke på hennes ålder..!
:D

Nu tvättar man...
Nån som vill komma och hänga?
Har duschat så efter hängningen så är de kudden som gäller en stund iallafall..!
Sen är de Umeå mitt Umeå!

Solen  skiner, hoppas att snöflingorna håller sig borta...
Vill inte...
Men man har juh inte så mycket att säga till om...

Hmm...

Snart går larmet på telefonen och jag har fått ett sms, så de är lika bra att röra sig så att man inte somnar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0