Min lilla trattkantarell...

En väldigt lång och SEG dag har de varit, men den har varit underbar vissa stunder med..
;P
Blev inte så mycket sömn i dag... Tror att jag slumrade en timma, var dum nog och såg på film...
Men man har bara sig själv att skylla..

Vetrinären gick bara bra, de var en duktig man denna gång...
Han tog oskulden på Ronja... Stackarn... Inte nog med de fick hon ändå sövas för att spolas...
Inte lätt alla gånger...
Men hon verkar då piggare nu iallafall...
Gumman min...


Här är hon trattad och klar för en vecka sen...
Min lilla trattkantarell...

Passade på att plutta in på scrapbutiken i Vännäsby... Mycket smarrigt... Kom hit med tre saker... Glömde mycket...
Hade inte huvudet med mig, bemanningen ringde och frågade om man kunde jobba inatt...
Men de orkar jag inte då man inte har sovit...

Detta blev de iallafall:

STORA clearstamps... Får se vad man hittar på för smarrigt med dem...
De var inte så dyra... 45 kr st...

Men men... Fick leka tomte... Köpte Fredriks klapp...
Skönt att ha fått den ur världen... Dock så är den lite feminim, men man hoppas att han gillar den...
;D

Jah...
Har juh glömt visa vad jag pysslade med förra veckan...

En ask...




            
                                                                 (Hade inte papper till att täcka botten)

Jah.. Får se om man ids dekorera... Skulle testa en sak jag sett på nätet.. Var rätt så roligt att göra...
Skulle nog vara mer kul om man hade rätta sakerna...
Men med penna, papper, linjal och sax blir de en sådan...

Åh..!
Hittade en godisburk som är PERFEKT att ha clearstamps i... Är lite rädd att de torkar ut... Inte för att jag vet om de kan göra de... Men burken var billig och söt, så den fick följa med hem...
;P


;P

Neh.. Nu ska jag sluta svamla...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0