Får gnussa mina hjärnceller samman...

En snabbis till Umeå igår och en halv snabbis idag...
Vi orkade inte invänta bion som börjar 18...
Fredrik hade tandis, så i snö och slask gick man från Universum (fanns bara parkering där) till NUS och rackarns så vit man var då man kom fram...
Huvva... SOMMAR!!!!!
Men jag fick sitta och torka i 2 timmar medans Fredrik var så duktig och gapade... Trött var man, men jag ides inte gå ner då de var så skruttit väder
...
Smaskade i oss en buffe på Eurasia och gick och fönstershoppade... Ska försöka övertala Fredrik att köpa nå härliga byxor som han prövade... Får se hur de går... Dock tror jag att de funkar bättre att säga tvärs emot... Hehe...
Emma köpte inget..! Okej då... Mat... Men de räknas väl inte..?

Har varit ute och krattat en sväng... Solen lyser... Eller lyste.. Men de blåste så kallt och jag vill rackarns inte bli förkyld... Så de så... Så jag sitter inne i värmen... Sen har vi ingenstans att he löven...  Tror ni grannarna blir kinkiga om man smyger med några lass på deras kompost?
Hehehehe.. Får göra de i natt... Hahahaha...
Neh... Nu ska vi inte vara sån...
;P

RACKARNS PAKET!
Jag kollade mailen kl. 08.45 och ingenting... Och nu när jag loggar in så ser jag att jag fick ett mail klockan 09.51..!
Ååå! Förra gången skickade de via sms... MUPPAR..!
Men men... Får ta de då jag slutar imorgon... Jobbar HELA 2 timmar...

Nu får prinsen nya tårar... Han hade inte så mycket idag då vi körde in.. Och de är juh en sådan RACKARNS årstid! Tur man har en händig karl..
;P

Neh... Nu ska jag hitta på nå... Är så pigg så man är trött..!
Hahahahahaha..!
Tragiskt men sant...

GÄSP!

Tvär kollade på kollaget då jag svängde förbi lägenheten... Jag har plockat undan resten, men just kollaget hade så många lösa delar så de får ligga kvar...
Jag vet i rackarns hur jag ska få ihop de...
Ska man göra en tag och be Lisa signera den? De är juh ett kollage på Lena, men de är juh Lisa som har tagit fotot.. Då får man in handskrivet... Men när träffar jag henne..? Den ska vara klar innan den sista...
Jah... Får klura vidare... Rackarns att man skriver som en KRATTA!
Hmm.. Neeeeh.. Inte de.. Tänkte på att man kan juh dona på med nått i kallegrafi-stuk... Men de passar inte in... Neh... De får vara...
Får gnussa mina hjärnceller samman...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0