MYCKET GÖTT!

**GÄSP**

Ooo så skönt jag har sovit... Nu sitter man och lufttorkad och har de bra...

Igår fick man en HÄRLIG mysstund! Ronja och Blaze kom in hoppandes...
MYCKET GÖTT!
:D
Sen kom gó gubben med filmen jag köpte i högsta hugg... De regnar köttbullar.. Bra film, dock så somnade nån i soffan... Fick en härlig bild som man kan glutta på lite nu och då..
;P
Medans han snarkade fortsatte jag se och mysde med vovvarna... I löve it!

Jah... Lördag? Har onsdag.. Men men.. Nedräkningen är nere på 2...
Huvva... De skulle absolut inte gå så här fort...
Kycklinggryta blev de gjort igår och idag är de paj som ska göras...
Får se om larmningarna tillåter nå annat smarrigt... You never know...

Neh.. Ska dutta runt på nätet äta mina hårdbröd och bara slappna utav...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0