Pussar och kramar kan man juh inte få för lite utav..

Sanningens ögonblick är nära!
Paketet ligger bakom mig!
:D

Mötet gick fort.. Trevliga filurer hela bunten!
Nu kan jag stämpla som vanligt.. Skönt nog!
Fick juh i uppdrag att köpa fika.. 12 st beskvier.. Som vanligt finns de inga prislappar på Näslunds... Och man tänkte 12-15 kronor... Så man blev RIKTIGT chockad att de kostade 300 kr?!
Va?!
Fick lov att ringa och kolla att jag hörde rätt... TUR nog så tog jag ut pengar igår, annars skulle man nog ha behövt stanna kvar och arbeta utav skulden...
Sista gången man går dit... 25 spänn för en beskvi?! Är de billigt?!
Men men...

Nu ska man öppna och sen ska man kolla med Fredrik om man verkligen ska in...
Han är bio sugen.. Eller jag är de oxå, men då de är 3D går de juh lika bra att se den imorgon...
Men vi ser väl... Han får övertala mig litegranna..
Pussar och kramar kan man juh inte få för lite utav..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0