Men de är för go..!

Vad konstigt de var att somna och vakna ensam.. Eller.. Ja.. Har juh vovvarna och de är juh tur...
Men han kom juh igår och de är jag jätte glad för, men jobbigt att se honom fara...

Tänk om man visste vad man skulle göra för att göra saker och ting bättre...

Inatt har man slagits om plats.. Ronja har benen tagna som gisslan och lillan huvudet...
Så fort man ska vända sig, och de gör jag mycket, så är de att maka på dem...
Tillslut fick lillan nog... Hon bäddade ner sig i soffan, men Ronja gav inte upp...
Bäddade man in sig i täcke så bäddade hon upp en bit, tror att hon vill känna hud...
Rackarns vovve...
Illa att man sover i en 120:gis och ändå får man ligga och svaja på kanten...
Men de är för go..!

Huvva vad de blåser... Vaknade för nån timma sen och låg kvar och läste... Var med hundarna nyss och då blåste man nästan bort... De är nog många löv som far från grenarna idag...
Kanske man ska pillra sig ner i källaren och ta fram lite jackor... Neeeeeh... Då har man juh accepterat att de är höst... Och de vill jag juh inte..
;P


Pratar för tillfället med lilla syster på MSN... Fattar inte hur hon kan vara så duktig... Men ioförsig så är hon juh nio år... Men i mina ögon kommer hon alltid vara fem... Stackarn, får aldrig växa upp...
Rackarns om jag hade tänkt på att mamma jobbat så skulle man kunna ha haft Lisa här...
Men man lär sig...
De kommande helgerna jobbar man juh...

Nu längtar jag till jobb.. Både de nya och de gammla.. Vet inte riktigt om jag vill släppa TG, men jag är sugen på Ankaret...
Men men.. Har juh sagt upp mig, så bandet är juh klippt...
Fyra nätter kvar... Ska man börja ned räkningen?

Jah... Neh.. Ska kolla vad man ska hitta på...
Kanske ska plocka fram sakerna och kolla om man har nån insperation...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är ditt liv är bra, men inte igår. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 18:34:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0