Ändrad status!

Måste juh börja med statusen för mitt paket: Levererad!
Yeeeeeeh, den är här! Dock en bit bort, men den ÄR i Nordmaling!
:D
Har inte fått nå brev om de... Tror att de släpper dem runt tre, men jag ska försöka gå dit och låssas som att jag inte vet, då kanske man får hänta de innan man ska till tandläkaren!
;D

Som sagt är de tandläkaren idag... Fara till Baggård och lämna vovvarnna... Får se om de blir bio, om Fredrik inte har ändrat sig...

Fick inte mitt efterlängtade samtal igår...  Enda sms:et jag fick att han var upptagen och att han skulle ringa sen...
Men icket...
Men efter jag hade drägglat klart på House och var inne i Couger Town, så sprang hundarna till dörren och in kom en härlig syn!
I miss him like crazy!
De var skönt att få rå om honom ett tag iallafall... Jobbigt att han ska måsta fara...
Men förhoppningsvis så får jag vara med honom ett tag idag...
Han kom men chips, dipp och Dr.Pepper...
Mmmmm..!
;D

Var en halvlångis med hundarna nu... Måste juh passa på medans de är här.. De blir juh Baggård för deras del med då jag jobbar... Hur ska jag klara de här?
Aja.. Men jag har insett att jag förtjänar de, så de är lika bra att stå ut...

Nedräkningen ligger fortfarande på 4 nätter... Snart får jag beta utav... Inte för att jag tror att jag vill de...
Är lite klyven... Men är ändå sugen på att kolla vad jag har gett mig in på..!
;P
Bara att bita ihop... Känns liiiiite smått pirrigt att man bara får en natts inskolning.. Okej då... En långkväll med... Men ändå... Måste verkligen fråga ihjäl mig om jag ska veta vilka rutiner de har och vars de har alla saker...
Tragiskt nog (eller de kanske är tur nog) så är alla avdelningar olika.. Hahahaha...

Neh.. Längtar till dagen ska börja på riktigt... Har sovit lite och ingenting... Alla tankar bara flyger omkring då jag blundar... Vill så mycket, men kan  göra så lite... Vill hjälpa men blir undanputtad... Känner mig så liten och obetydlig...
Men men.. Jag försöker... Hatar detta men jag finns kvar...

Man kanske ska borsta tänderna nu då.. Eller ska man skippa dem idag... Hahahahahaha..!
Äta lite vitlöksdipp och chips... Hehe...!
Tänkte inte så mycket igår.. Tog popcorne till House.. Skulle inte förvåna mig att tandläkaren hittar ett skal.. Morr..!
Men men... Orka bry sig.. De är inte hela världen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0