Visst är de lördag idag?

Nu har man spridit sina vingar och flygit solo... Jag kan nog säga att de har gått bra... Den som inte gillade nya sov hela natten... Så jag får ta igen de inatt har jag en känsla på...
Men men... Man får hålla tummarna och hoppas att de går vägen ändå...
Känns så konstigt att nattpatrullen kommer in.. Man är inte van att prata med nå andra än pensionärerna på nätterna... Men detta är väl en vana sak..!
;P

Visst är de lördag idag?
Sov till tre..! Gotta... Passade på att blöta ner mig så nu sitter man och fryser...
Vaknade runt tio tiden idag av en konstig känsla, men efter många om och men så kunde man skaka utav sig den...

Igår kom Fredrik och vovvarna förbi..! MYCKET uppskattat... Jag var ganska upp i varv... Känner mig så maktlös då man inte får hjälpa... Men de är som dom säger, de tar tid... Man förstår juh den, jag skulle inte heller vilja ha nya ansikten... Men men... Sen sov man juh inte så mycket...
Vi delade på en pizza.. Mmm.. De var då inte igår...
Men de var så skönt att ha nån att luta sig emot och att krama om... Sen har man juh kelgrisar till hundar som man fick avreagera sig på dem med..!
;P

Fredrik håller på att göra min Facebook till farmvillebook... Aja.. Huvudsaken han har roligt...

Neh.. Nu ska jag dona på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0