Visst är jag duktig?

Alldelens degig i hjärnan.. Legat och sett på då Fredrik spelar... Han säger inte så mycket förrän han upptäcker att man håller på att smita iväg... Så då är de bara att lägga till sig och prata i 5 min...
Hahaha... Han är söt ibland...

Rått ute, kallt och jävligt..!
Kan vi inte skippa vintern i år?

Blev så att jag sket i masken och beställde... Köpte lite mer än vad jag hade skrivit upp, men de blir nog bra... Hade ett stopp på 1000, men höll mej under de med 15 kronor....
Visst är jag duktig?
Ska bli kul och kolla om jag kan hantera emobssing och mistning... Köpte en emboss-värmare för 249 så nu är de bara att jag lyckas..!
Vill ha mitt paket NUUUUUU!
Ååå... Kom på de nu att de är fredag idag... De skickar nog inte förrän måndag och då tar de två tre dagar...
:(
Men jag får testa Nordmalings första rulltrappor, tror att jag ska måsta hämta ut paketen på resecentret..!
;P

Neh.. Nu ska jag blrja med salladen...
Återstår att se om Fredrik vågar äta..
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Vart beställer du ifrån? Panduro?

2010-10-04 @ 15:17:16
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0