what´s wrong with me?

Läste lite, sen blev jag så arg så jag vart tvungen och lägga boken åt sidan...
Låg och tittade i taket och tänkte på allt... Jag kan slutfatta de hela med att jag inte fattar nå...
Vad är de för fel på mig?
Vill bara... Jah.. Jag bara vill...

Undrar vad man ska äta idag..?

Fick ett kärleksbrev från själva skatteverket, de vill veta mitt lägenhetsnummer...
Vad nu de är?
Ska kolla i kontraktet eller får jag glutta ovanför dörren...
Kan de vara 0005? Eftersom jag har en femma i tvättstugan?
Eller rättaresagt 5a?
Jag blir inte klok på detta.. varför ska de ha sånt? Har de inte annat att göra..?

Men men... Reklamen har kommit... Ronja fick den över sig som vanligt, tur att de inte var en telefonkatalog, då skulle de göra ont... Fredrik har lärt henne en dålig sak, men hon får då skylla sig själv...
Nu återstår de bara att lära henne att blocka upp posten och komma med den till mig, men de hoppas jag då inte på i första taget..
;P

Neh... Ska glutta på vad som har kommit, kanske kolla vad man har för nummer och sen vet jag inte mer...
Vill ringa nån, men jag vet att han har fullt upp och jag vill inte störa..
Bättre att han ringer mig då han har tid och vill...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0