You never know..

Vaknade av  jag vet inte vad... Kanske var de att armen ropade på att få nog... Den var alldelens bortdomnad...
Försökte och försökte, men icket.. Hoppas på mer sömn i morgon...

Illa att man slås om plats även fast Ronja inte är här... Men de är väl ett önsketänkande...
Man kollar under kuddarna i soffan med så att man inte sätter sig på Blaze...
Men de är nog bortskämda där de är... Tänk om jag var så lyckligt lottad..
;P
Egentligen är de rätt så skönt att jobba fem dagar nästa vecka... Då behöver man inte tänka så mycket på just de här...
Men är liiiiite sugen att börja scrapa, var smart och lämnade sakerna i Baggård, så att jag INTE skulle dra fram dem... Neh, riktigt så var de inte... Ville inte ha dem i bilen under natten om de skulle bli minusgrader... Är juh en del vätska...
Är sugen på att beställa mera..! Men ska lugna mig ett tag... Måste juh först se om jag behärskar de..!
You never know..
;P

Får se om man ska tippa omkull i soffan och kolla om man får sova... Eller.. Neeeeh.. Orkar inte...
Lyssa på radio och bara rata mig...
Blir tekaka till middag... Orkar inte göra nå mer... Varför ska de vara så jobbigt att göra mat till en..?
Aja.. De blir nog bra...

Neh.. Dona på innan man ska fara..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0