Eller hur..

Slumrade till i soffan och snarkade nog i takt med deras diskutioner...
Hur i rackarns ska man lyckas somna nu?
Skönt nog ska jag inte göra nå imorgon.. På sin höjd fara till Nordmaling... Om ens de...
Ska iallafall inte ställa nån klocka...

Har ett mens-barn som är som ett klistermärke... Inte lätt alla gånger... Gumman min...

Har fortfarande inte kommit över hur sköna personer de fanns i arbetslaget...
Härligt... Hoppas inte att skenet bedrar..!
;P
Jah... Får hård plugga in gröt... Men de kommer att gå bra... Vem vet... Man kanske lär sig äta de..!
Hahaha.. Har faktiskt inte så stora förväntningar på den fronten..!
;D

Har haft tre som har frågat hur jag har gjort lådan med blomman...
Askens "skal" såg jag en variant på på YOUTUBE, dock så hittade jag själva "lådan" på en annan sida och blomman har man duttat på med helt själv...
Så de är en blandning på många saker...
Får se om jag tar mig i kragen och försöker göra en beskrivning...
Dock inte nu...

Sitter och väntar på en sida att få hem nå saker så att man kan göra en beställning..!
Vill hålla på med masker, och då måste man juh ha en mask...
Eller hur..
;P

Satt och pratade om de på vägen in idag...
Kommit fram till att jag har nog ett liiiitet beroende...
Fredrik fårgade hur jag skulle känna mig om jag INTE fick handla (nå annat än mat) eller kolla på webb-butiker i en månad...
Kände bara att jag inte skulle klara utav de... Skulle nog klättra på väggarna... Började fort prata om nå annat så att han inte utmanade mig... Jag kan inte tacka nej till en sådan...
Tror att jag skulle klara utav de om jag får sitta och glutta och planera, men då skulle jag nog beställa så fort månaden var över...
Neh.. Man ska inte tänka så mycket... Jag spenderar inte mer än vad jag har... Så de så..!
Vågade inte säga att jag handlade på konstshoppen idag..! Tur att man har stor väska..!
;P

På tal om annat så är de lön på måndag!
:D
Fredrik lurades och sa att de var på fredag...
Morr... Får se om man ska snöra in en beställning, om de har fått in sakerna...
Hehe..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0