Man undrar...

Hållit mig i sängen tills nu... Vaknade utav ett sms av Fredrik...
Klockan verkar fungera, kollat på den ett x antal gånger, men har alltid somnat om!
:D
Tydligen är man ensam... Eller jah... Har juh voffsingarna...
Om man liks skulle vara ensam så kunde man juh lika gärna vara i lägenheten, men de är väl bra att grabbarna grus far på bio...
Dock är man lite små sugen på att se filmen, men antingen får man gå med nån annan eller så får man vänta tills den kommer på DVD...
;P
Fredrik hade nog inte ro att vänta tills nästa vecka eller på torsdag..
Men de är helt normalt..
;D

En hellikopter flyger över byn, har strosat på rätt så länge...
Man undrar...
Tidigare så störde de inte så mycket, var intresserad av vad de höll på med, men nu när man vet vad de KAN göra så vrider de om sig i magen...
Inte för att jag tror att de letar efter nån, de flyger inte så lågt, men de får en och tänka...
Jag hatar verklligen de här!
Vill kunna sms:a honom om jag har kört fast i Diablo (nu har jag inte spelat de på lääääääääänge men ändå) och kunna höra hennes röst på gården...
Allt känns bara BLÖH!
Jag är bara otillräcklig... Men de är inget över de ovanlinga...

Neh... Nu ska jag inte kinka ner mig...
Går inte att göra så mycket...

Ska gå och tvätta mig... Tydligen ska de stänga av vattnet, så kanske hinner man en vända i duschen...

Natten gick då bara fort...
Skönt nog... Har en känsla att jag får igen de på denna natt, men de kan jag ta...
Eller, man kanske inte ska vara så kaxig, allt kan juh hända....
Så jag tar tillbaka de...
;P
Blev champinjonstuvning och potatisgratäng...
Tror inte att de var nå att laga för mig ikväll, om de inte är ändrade planer, så jag ska nog baka nå kakor...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0