Nog skrivet...

Hann inte med nå pyssel idag...
:/
Men jag har städat undan utemöblerna från balkongen...
Hade dock inte hjärta till att slänga blommorna, så de får vara kvar ett tag till!
;P

Jag och min stora käft..!

Hon som ringde imorse var chefen för Ankaret och mötet var en arbetsintervju...

Jag fick tjänsten jag sökte, dock för rolighetens skull, men slippa vägen vägde mer så jag tog den...
Så nu ska man jobba natt i Rundvik... Kan ni tänka er?
De ska vara ett demensboende, känns, jah... Känns nog bara bra... Lite pirrigt och ledsamt att sluta på Tobiasgården...
Man trivs juh så bra, om de kunde vara närmare så skulle jag nog stanna...
Men men...
Imorgon ska man på arbetsplatsträff med de nya arbetslaget... Undrar vad de kommer att tänka..? Vad är de där för nån idiot... Jah... Men men... De får gilla läget!
Mohahahahhahaaa... Neh... Hoppas att de går bra iallafall...
Trode inte att de skulle höra utav sig, jag lämnade in ansökan då jag kom tillbaka från semestern...
Hoppas att vägen är bättre, de är juh söder ut iallafall..
Hehe...
Får se om man hittar dit imorgon..!
;P
Lite annorlunda från Tobias, ingen matlagning, men städ och tvätt...
Tror då att man ska göra gröten på morgonen, men de finns väl instruktioner på påsarna..!
;D
Frågade lite lätt om man kunde baka och de gick de... Och sen kunde nattpatrullen kolla förbi...
Jah, de ska bli intressant...
Fanns då chans för extra atbete.. Me like..!
Får se när man får börja... Hon som gick på tjänsten nu slutar den 15 och sen ska juh de finnas vikarie eller liknande för tjänsten jag går nu på...
Kommer bli konstigt att jobba mån, tis, ons tors, ledig sjudagar och jobba fre, lör och sön...
Men man vänjer sig..!
;P

Neh...
Nog skrivet...
Är lite upp i varv... Gick en promenad efter, gick förbi graven...

Har ett nytt nyårslöfte... Tänka före man gör något... Skulle bara på inervju... Man kunde juh fått be om en dags betänketid... Men jah... Jag är juh som jag är...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Ahaa Nice! Håller tummar och tår för dig vännen...Hur kommer det sig att du vill sluta på andra stället om du trivs så bra?

2010-09-22 @ 22:07:18
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0