Nuuuu!

Huvva de var längesen man kände sig så här...
Fyyy... Men de är de värt...
Hade skit trevligt igår...
I wanna do it again!
Nuuuu!
;D

Neh..!
De var mysigt och mycket GOD mat!

Har fortfarande inte kommit över de... Jag sitter och pratar på MSN med Lisa?!
Huvva så gammal jag känner mig..

Löven har blivit tvärgula... Hösten kommer inte smygandes, den kommer och överraskar en...
I år har man inte haft nån sommar alls...
De här året har bara varit blöööh...
Nästa år borde de vara vårat år, de tycker jag iallafall...

Jag skulle som vilja ta mig till N-maling och bara vara idag...
Dock så tror jag inte att jag kan köra än...
Hur många timmar tar de för kroppen att rensa bort alkohol?
Kommer bara ihåg att man rensar lite och ingenting då man sover...
Åååå...
Annars får man se om man nallar skjuss av Fredrik..
;P

Neh.. Nu ska jag dona på på nätet...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0