Peeep peeep!

Jag tog mig hit!
Då man kom in så mötes man av doften av avlopp...
Så de var bara att spola i kranar och toa..
Men de kommer nog från duschen, de lukar inte mumma när den är torr..
Hehe..
Har hett på slangen så de har runnit liiiiiite hela tiden man har varit här, så nu är de normalt igen..!
;P

Ingen sömn, men man har scrapat...
Dock så glömde jag skissen i Baggård, jag som hade ren-ritat den, men tur nog så kom jag ihåg den...
Annars så kunde man juh ha kollat på nätet, men sån lyx använde jag mig inte utav..!
;P

Här kommer den:


De ser ut som om jag har kapat bilden... Hmm... Men de ska vara så...
Ronja och Blaze på altanen i stugan i Ullared...
"Härliga SEMESTER Dofter"


Klippt ut de stora bokstäverna, stämplat så att de ska se lite "äldre" ut...
Stämplat de öviga, ritat med en vit penna och rivit, använt mig utav guld, rosa och vit stämpeldyna för att få papperet att se äldre ut.
Hålen ovanför R:et är öljetter, har trätt samma rosa band som jag har runt bilden och knytit en rosett, man kan nog tyda den på första bilden...



Jah... Klistermärke som jag ÅNGRAR att jag inte köpte fler av på GeKås!
Morr..!
;P

Här kommer skissen man skulle utgå från:


http://scrapgalen.blogspot.com/

Likt?
Man får vända och vrida, ta bort och lägga till, huvudsaken man ser att de kommer från skissen.
Sen ska de vara en sommarbild och färgglatt...

Stämmer de in?
Hmm... Mina färger är brunt, vitt, rosa och vinrött... De borde väl räknas som färgglatt..?
Aja.. Får se vad man gör...

Nu ska man fortsätta med scrapandet... Var smart och INTE plockade bort..
;P
Får se om Fredrik vill ha mig till Baggård idag...
Dock så glömde jag smink och kläder, men ska juh liks lämna hundarna imorgon om inte annat..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0