De gillar jag..!

Jippi! Jag fick sova ända fram till 14.45!
De är inte illa med tanke på att de är första natten..!
Men ioförsig så har de inte varit de bästa vädret så man ligger inte och längtar ut..!
;P
Var upp en sväng runt tio tiden, men jag kom mig i säng igen..!
Nu är iallafullafall första natten avklarad... Fyra kvar... Och på måndag så tjänar man extra penning..!
De gillar jag..!
:D

När jag kom hit så var de full diskussion på G... Dom som väl får sova passar inte på...
Jag som längtade till sängen runt tre i natt.. Men som tur var så varade de inte så länge..

Nu ska man vänta på varmvatten och sen ska man blöta ner sig så att man piggnar till..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0