En dålig sådan...

Har Big Brother låten i huvudet, inte visste jag att norrland hade sådan talang..!
;P
Jojjemensan... Jag känner ruset..!
Hehe..

Dagen.. Jah..
Efter många om och men så kom bordet till lägenheten, tror inte att Fredrik blev så glad, men då han inte har någon anledning och då de liks står tomt här så kan de lika gärna vara där...
Så de så!
Gjorde min lilla hörna... Provosorisk lösning iallafall... Bordet står i nuet framför balkongdörren...
Hade inte kraften att flytta på bokhyllan själv... Men de är rätt så trevligt att sitta och titta ut på grannarna...
Undrar vad de tror... Men de skiter jag i..!
;P
Hann inte göra klart.. Hade just börjat på LO:n och då ringde Fredrik och sa att han skulle ha hit mig...
Bad om en halv timma - timma, men icket...
Åååå!
Jag vill! Ibland känner man sig som en kock... En dålig sådan...
Hade så mysigt med mitt pillande och radion i högsta hugg...
Testat lite nya saker.. Kuligt var de..!
Får se om man tar sig en tur i helgen... Skulle vara rigtigt skönt... Är bara ivägen här liks...

Har bakat tårta... Får se om grabbarna grus tycker om den...

Jag skäms.. Då jag kom hit stod Fredrik med tre saker i sin hand!
En chokladkanin med ägg och två paket... Inte har jag köpt honom nå...
Men lovade att jag skulle baka rosenbröd...

Neh.. Nu ska man väl sova...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0