Huvudet är inte med alla gånger...

Torsdag... Min lediga vecka har gått fort men ändå inte... Vilket är rätt så skönt ändå...
Vet inte vad de är, men sömnen har inte varit den allra bästa, tror att de är för ljust...
Men man vänjer sig..!
;P

Mitt paket är postat..! Dock så var de nå som saknades men jag kom inte på vad förrän jag hade skickat iväg beställningen och ruvat på de ett bra tag...
De var juh cirkelpunchen som typ var en av anledningarna jag gjorde beställningen...
Aja... Kom då ihåg allt de andra och sen blev de en annan sak som jag inte kom ihåg vad de var...
Huvudet är inte med alla gånger... Men förmodligen då blir de väl en beställning inom snar framtid om jag känner mig själv rätt..
;P
Fick då alfabetet igår... Var då verkligen stort... Härligt... Har juh bara lite mindre...
Kom på att jag börjar ha några stycken... Minst fyra iallafall... De är bra, då har man lite variation..!

Ser nu att 99% av sakerna jag beställt nu är Tim Holtz grejer... Jag vill pröva lite ur hans böcker som jag har drägglat över...
Hehe...

Jaja.. Ska sluta tjat om mitt rackarns köpberoende...
Kanske ska slå in syster-ysters paket... Om jag nu hittar en passande kartong...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

De är kul med beställningar speciellt då man har unnat sig något extra! ^^

2011-04-14 @ 10:50:36
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2011-04-14 @ 11:35:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0