Morr...

Idag var man verkligen uppe med tuppen... Åh härligt är de med tanke på de som komma skall..!
;P

Ronja stapplar på som vanligt... Man ser inget förän hon ska hoppa upp i soffan...
Men hon verkar pigg och rask...
Lekte med katterna ute nyss och sprang upp för snöhögarna...
Fin vovven min..!

Nu ska man sminka sig för andra gången denna vecka kom jag på nu...
Hahaha...
Har inte blivit att jag har varit någonstans sen bion i måndags, så detta ska bli skoj!
:D

Fick ett mail från CDON igår!
Nu är mina böcker på G... Fick de Fredrik beställde tidigare...
Morr...
 Men den som väntar på nå gott... Hoppas jag iallafall... Väntar aldrig för länge!

Neh... Dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0