Och mycket riktigt...

En MYCKET mysig dag hade jag igår! Fick till och med träffa moster med hennes barnbarn en kortare stund!

Nu är årets första grillning avklarad och MMmmm var den!
Min nyktra plan höll inte och Fredrik fick lida på vägen hit då vi stämde upp i kör med gamla balader!
Stackarn! Tur att han är van..!
;P
Hes och slö är man! Men skönt nog mår man inte dåligt!

Vi skämtade med Lisa igår... Fick hon att tro att de fanns hon- och hanträd...
Hanar hade en pinne med två små kulor längst ner på stammen medans honorna hade ett hål...
Hon sprang och kollade på de tre träd på gården och insåg fort att de bodde två honor och en hane på gården...
Och mycket riktigt... Två hade hål och en hade en liten konstig utväxt...
Snabbt visade hon den för oss för att senare förklara för en unge på gården att de finns en hane och två honor och sprang och visade henne också...
Jah... Ungar är härliga!

Neh.. Nu ska jag se om jag kommer mig till lägenheten.. Kan då inte köra själv...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0