Yeeeeeeeh!

Som sagt blev de en snabbis till Umeå igår...
Dock så hann vi inte med Biltema... Rackarn hann stänga..!
Gick inte så bra... På Maxi blev synfältet bara mindre och mindre och huvudet sprängde...
Bilresan hit gjorde inte saken bättre... Yr och jävligare blev de då bilen rörde på sig...
Fy bubblan... Fort i säng då man kom hit!
Som tur var så släppte de med lite vila... Men är fortfarande lite öm...
Aja... De gick bra...

Vann på Tradera!
Yeeeeeeeh!
De är alltid kul att betala mindre för en sak...
Som vanligt så blev de ett alfabet...
Använde juh mitt senaste på min jul lo och då måste man ha nå nytt...
Hahahaha...
;P

// Emma


Jah.. Hur gjorde jag uret...
Ska försöka förklara, Lina!


Tattered Traveler - Glimmer Screens Stencils - Tattered Angels
Tattered Traveler-Glimmer screens stencils-Tattered Angles




Ritade av stencilen och skar ut.
Inkade med distress (rosty hinge) och sen hede jag över ett embossingpulver (Rangers svarta), värmde och skrapade bort lite, så att man fick fram lite av bakgrunden.
Medans den delen trorkade så började jag med baksidan.
Skar ut delar.
Inkade dem med distress (rosty hinge och lite black sot) och sen bredde jag ut lite stickles (gold och magenta).
Då de hade torkat så limmade jag ihop.

Jag har kommit fram till att man kanske ska lägga pengar på att köpa nå dies, så slipper man sitta och skära...
Tar sin tid, men som tur är så gillar jag pill.. Men de skulle inte skada att ha nå dies...
Som de är nu så har jag bara alfabeten... Okej då.. En julkula och ett frimärke...
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack. ^^

2011-04-12 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0