:)

De blev lägenheten för min del igår.. Pallade bara inte mera... Men dock så sov jag inte mycket...
Blöh vad trött man är... Väntar på att klockan ska bli tio så att man får se Dexter och sen snarka..!

Fick besök av tre underbara saker... Och hur man kan säga nej till sådanna ögon vet jag inte...
Tur nog hann jag med Fallan innan man brummade hit igen...
Dock hann jag även vinna ett alfabet på Tradera...
;P

Imorgon håller jag tummarna på NOLIA... Nu är jag lite små sugen på att se vad de erbjuder..!
Håller tummar och tår att de finns nå scrapbooking stånd som man kan gotta sig på..!
:)

Neh.. In i duschen... Allt för att fördriva tiden..!
;P
Skulle ha behövt ha lite sällskap där inne, men hon sussar så sött i fönstret så hon får slippa, blir nån annan gång...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0