Hahaha...

Trött var man då man kom hit, somnade rätt så fort, men då de blev rörelse vaknade man till nu och då...
Höll mig kvar i sängen...
Dock då jag vaknade till och hörde ingenting kunde jag inte hålla mig...
Tur nog så var klockan två...
;P

Natten gick fort men ändå inte... Hade mina trötta stunder, men som tur var så fanns de arbete...
De är då man är trött man uppskattar larm..
Hahahahahaha!

Idag ska jag förmodligen inte behöva laga någon mat...
Så håller mina tummar att de bara är janssonsen i natt som man står framför spisen med..!
;)
De är inte kul då karln väljer samma och samma rätt varje gång...
Dock har man inte så många ideer själv att komma med...
Hahaha...


Neh.. Ska kolla vars alla är.. Varken sett eller hört nån.. Inte ens vovvarna...
Sen ta en kall dusch!
Sköööööööööööööööööööööönt!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0