Mycket sker på kort tid...

Efter många om och men så är stugan nu bokad...
Fast, eftersom de har suttit sååååååååå långt inne för honom att boka den så känns de inte lika kul längre...
Men ioförsig så ska de bli skönt att komma bort några dagar och bara shoppa bort sina bekymmer..!
Hahahahahaha..!
;P
Den 22 ska vi infinna oss i Ullared och den 26 blir vi utsparkade... Den 29 går jag på min första natt...
Hahaha..
Mycket sker på kort tid...

Gårdagen bjöd inte på så mycket... Jag tog igen mig efter vårat besök...
Var lite smått uttråkad då jag skulle göra köttfärspajen, så degen fick bli en liten gubbe innan den skulle in i kylen för att senare plattas till..!
Allt för att pyssla..!
;P



Neh.. Nu ska man in i duschen och hoppas att de finns nå vatten, sen ska man se vad karln har för planer...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0