Sitter och laddar för nästa tur som vi bör...

Sitter och laddar för nästa tur som vi börjar med buffe.. Mmm.. :-) fredrik har bjudit 2 dagar nu, så nu vessar jag armbågarna och gör mig redo för en tackling vid kassan.. ;-) jag har faktiskt lyckats bjuda på mjukglassen som vi har ätit till lunch dessa dagar.. :-) hundarna fick sig en lektion i danska då en trevlig karl skulle prata med dem, efter många om och men så fick han klappa dem, men de var svår flörtade.. Som vanligt nya grannar.. Denna gång ett gäng ungdomar med två unghundar.. Ska bli kul att se om de sover i natt eller om de blir kuligt.. ;-) är nu ensam med mina 2 mindre.. Karln är och svalkar sig.. Peppar mig! Fötterna värker, ska låna fredriks crocs i hopp att de lindrar.. :-) måste erkänna att jag hade fel om vädret.. De regnade så fort vi kom till handelsområdet.. Men lika bra då man är inomhus.. Hoppas att de håller upp ikväll.. Men fel kan alla ha.. ;-) lite smått deprimerad.. Mina långa naglar gick av en efter en.. Åh jag som har köpt nagellack.. :-( men men.. Lättare att skriva sms och de växer väl ut igen.. ;-) åh! Har glömt säga.. Från rondellen i Nordmaling är de 1066km hit.. De är inte varje dag man kör så långt.. Gick bara bra att hantera den sjätte växeln.. Lite små kul att köra nybiln.. Såg en liiiiiiiiiiiten orolig blick från fredrik då jag satte mig och greppade ratten.. ;-) ne.. Nu är vi alla samlade.. Fått en modevisning.. Grr.. ;-) // emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in bloggen:D

2011-08-24 @ 18:37:41
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0